Porovnání systémů

STAG 300 je základní systém sekvenčnho vstřikování a do vínku dostal autoadaptivitu, tzn. umí se přizpůsobit změněným parametrům vozidla.(stářím, opotřebením atd.)
STAG 300 PLUS je nadstavbou předchozího zařízení. Jako novinku přináší možnost úpravy směsi plynu v rozsahu vyžadovaných nastavení podle otáček.
STAG 300 PREMIUM je určen pro vozidla s OBD/EOBD tzn. že k řízení směsi plynu dochází na základě zpětné vazby od řídící jednotky benzínu, od jeho korekcí motoru ( čtení s OBD/EOBD zásuvky ) Je zde zachován komfort předchozích verzí. Byl rozšířen o modul tzv. "černé skříňky" tzn. v případě opakujících se poruch zákazník zmáčkne tlačítko poruch. Od této chvíle se nahrávají veškerá data do paměti ( až 45 dní ) Po návštěvě montážní firmy se data vyvolají a diagnostikují.

 

Italská firma BRC je pro veřejnost snad nejznámější firmou v této oblasti. Jejich zařízení a systémy patří mezi velice kvalitní a uznávané zařízení. Jsou velice erudované a dá se říci, že co do programování - až přehnaně složité. Z toho pak vyplývá, že pokud se vyskytne problém, je málo firem v republice které Vám kdykoli, ale hlavně kdekoli pomůžou.

Programová řada STAG (300, 300+, 300 Premium) od firmy Ac.A.S. je velice progresivní, uživatelsky příjemný a v současné době nejmodernější. Spojuje v sobě prvky autoadaptivity (tzn. automaticky se přizpůsobuje snímaným měnícím se hodnotám impulzů, které vlivem stárnutí motoru pochopitelně nastávají STAG 300), umožňuje nastavení dynamického režimu ( nastavení časů vstřiků podle otáček a zátěže motoru STAG 300 +), on-line plnění emisních norem na základě odezvy korekcí řídící jednotky benzínu z konektoru OBD –STAG 300 Premium). Kde tedy hledat rozdíly dál? Velkou roli hraje hardwarové provedení prvků jednotlivých výrobců. Zejména se jedná o vstřikovače, stabilitu řídící jednotky, reduktory a snímače. Zde je ale nutné si uvědomit dnešní globalizaci Evropy - výrobců. Stejné vstřikovače, čidla, konektory a reduktory používá více výrobců do svých zařízení.